Reklamation

Det händer, även om det är ovanligt, att våra produkter behöver reklameras. Följ stegen nedan så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa dig. 

Att tänka på innan du reklamerar

För att undvika onödiga kostnader för dig som kund bör du först säkerställa att det verkligen är infravärmepanelen det är fel på och inte på termostaten eller elinstallationen. Är du osäker kan du följa stegen nedan för att få en bättre uppfattning av problemet.

1. Säkerställ att termostaten fungerar. Gå igenom installationsanvisningarna och gör en om-installation. Starta om termostaten

2. Säkerställ att det inte handlar om en felinstallation. Kontakta den som installerat panelen åt dig och be om en felsökning. Be installatören att: – Mäta upp panelen för att säkerställa att det inte är jordfel och notera Ohm-talet. – Mäta upp panelen för att säkerställa att det går ström igenom och kretsen inte är bruten inuti panelen.

3. Är det fortfarande fel på panelerna? Fyll i reklamationsformuläret nedan och skicka in till oss, så tar vi kontakt med dig och hjälper dig med panelerna.