Reklamation

Att tänka på innan du reklamerar

För att undvika onödiga kostnader för dig som kund bör du först säkerställa att det verkligen är infravärmepanelen det är fel på och inte på termostaten eller elinstallationen. Är du osäker kan du följa stegen nedan för att få en bättre uppfattning av problemet.

1. Säkerställ att termostaten fungerar. Gå igenom installationsanvisningarna och gör en om-installation. Starta om termostaten

2. Säkerställ att det inte handlar om en felinstallation. Kontakta den som installerat panelen åt dig och be om en felsökning. Be installatören att: – Mäta upp panelen för att säkerställa att det inte är jordfel och notera Ohm-talet. – Mäta upp panelen för att säkerställa att det går ström igenom och kretsen inte är bruten inuti panelen.

3. Är det fortfarande fel på panelerna? Fyll i reklamationsformuläret nedan och skicka in till oss, så tar vi kontakt med dig och hjälper dig med panelerna.

Vi tar emot reklamationer på produkter köpta efter den 21/4-2020. Innan dess var InfraCenter ett annat bolag.

    Reklamera produkt

    Fyll i formuläret nedan och beskriv felet på produkten så bra du kan. Invänta sedan svar från oss innan du skickar tillbaka varorna.










    Inköp och installation

    Installationsdatum*

    Installatör



    Produkter att reklamera